SYED's
Elbow !!!





Just what to be CLOUD !

You got stuck in my blog.
Do follow and visit again.
BBOY OR DIE


Extreme !



Story SYED's Links Goodies


The Edge



Smart .


Super Awesome


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
First day sekolah
Thursday 3 January 2013 | 03:48 | 0 BlackWhite
Assalamualaikum , ada cerita sikit . 2 january 2013 , selamat aku .. Sebab orang mayan yang menjangka kiamat 21 / 12 / 2012 tu tak betol . Padahal itu fenomina semua planet dalam keadaan sebaris . haissh . end of the world ah ? CB lah . 

 Hahahaha , ok-2 . First day masok sekolah , dah kene tahan . Kuku panjang .. Haishh , kene berdiri belakang , kebanyakkan baxter kene . Time nyanyi lagu , aku dengan madd tergelak ammar berdiri macam ..... , bahan cikgu G . itu seronok . Then masok dewan terbuka . Duduk , ceramah 15 minit . blablabla .... masok kelas . Semua tengok je aku .. " ada handsome ka saya ? " hahaha . baqir , aiman , madon , jivas , kah heng , kelas aku termasok noni dengan humairah serta Putri natasya . Awak , saya simpan lagi tali pinggang tu tau . hahahaha ! . then jumpa cikgu-2 pagi .. Buat setakat ini lah , pada 3 january ini , Cikgu paling best 3 Sapphire , Pn Rohana .. Pn Hafizah .. Pn Zahara ..  Pn Norazlin .. itu je lah kot , pendapat aku . Aku berharap sangat kelas 3 sapphire ini membantu aku dapat score PMR , In sha allah . k itu saja , then zaquan . berita gembira anda harap menjadi kenyataan . Tumpang like untuk pembaca ...  https://www.facebook.com/BexterCrew



















Older Post | Newer Post