SYED's
Elbow !!!





Just what to be CLOUD !

You got stuck in my blog.
Do follow and visit again.
BBOY OR DIE


Extreme !



Story SYED's Links Goodies


The Edge



Smart .


Super Awesome


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Si Budak Gelap =3
Friday 22 February 2013 | 10:08 | 0 BlackWhite
       Budak gelap ni sebenarnya putih . Sebab apa aku panggil dia gelap ?sebab aku jealous tengok dia putih . xD .. Okay2 , BP ( Budak Gelap ) specialnya dia sebab tak de siapa lagi yang akan aku message selain dia . Sampai malam buta aku message dia , then ada yang pagi-2 buta . Entah lah , tanyalah hati aku ni kenapa nak message dia .. Then pernah sekali , aku tak nak tengok muka dia lagi , sebab haritu pernah kecewakan aku sebab dulu dia mengaku crush dia aku , tetapi dia suka lagi ex dia :'( .. Dalam haritu paling banyak terserempak dengan dia , lama kelamaan hilang lah rasa kecewa sebab apa ??? Dia ni ada ability tersendiri . Bila dia senyum , orang lain automatik akan senyum or tahan senyum ... Budak gelap , budak gelap . 
  Dan budak gelap ni jugak selalu jumpa aku dia cakap " tiang lampu " .. " Poyo lah kau ni " .. " Bajeett " .. memang cara dia nak mulakan teguran dia . Sekarang , nak jumpa dia senang je . Pegi bola tampar , jumpalah tuh . Budak gelap ni sampai ajak aku main bola tampar lagi .. Okaylah budak gelap , Aku tunggu kau lagi ni ...... bila lagi nii ... =) . Aku doakan budak doa ( *** ***** ***** ***** ***** ) ni kan dipanjangkan umur dan berjaya dalam pelajaran . amin ~ 


Older Post | Newer Post