SYED's
Elbow !!!





Just what to be CLOUD !

You got stuck in my blog.
Do follow and visit again.
BBOY OR DIE


Extreme !



Story SYED's Links Goodies


The Edge



Smart .


Super Awesome


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Im ALONE
Friday 28 June 2013 | 23:42 | 0 BlackWhite
Sesi luahan hati .. Harap korang faham aku ..
     Im ALONE . Aku keseorangan . Walaupun mak ayah aku ada disisi aku tapi aku tak sempurna lagi hidup aku . Tak de siapa pun faham aku . Bila kau sedih , sedih sorang-2 . Kecewa sorang-2 . Tak de siapa yang suruh aku move on ke sabar ke . Aku sedih gila koot . Ramai dah kawan aku happy , boleh move on sebab aku . Tapi aku sendiri tak boleh buat macam diorang . Alone tak de kawan RAPAT , kawan yang faham situasi aku , kawan yang selalu disisi aku , tak de . Diorang ingat aku ni orang yang selalu ceria , suka ketawa tapi disudut hati aku ....... kosong , NOTHING . Terpakse hadapi semua cabaran sorang-2 . Study pun aku sorang-2 . Mana ada orang ajar . Yang diorang suruh aku baca buku je . ITU JE . Aku nak tunjukkan diorang yang aku mampu buat tapi .... apa yang aku boleh buat aku keseorangan . Walaupun ramai yang mampu buat aku senyum tapi ... diorang ... belum mampu mengisi kekosongan hati aku ni .. Hanya ALLAH sahaja tau betapa sedihnya aku . Aku hanya mampu berdoa kepada DIA saja ............. I wish that i want a friend or else to be my partner of my life . Share , Laugh , Happy , Sad together . Maybe not 1 , not 2 .. But the 1 thing that always make me laugh is Perfect 5 - Zaquan , madon , Mustaim , azirul , Fikry . They know how my life is . I hope they know how alone i am ........... 


Older Post